Operation nästa

Hej, idag ska jag opereras för 2 gången.
Ska operera bort min cysta som sitter i munnen(samma som innan).
Jag är ganska nervös, jag vill inte se ut som jag gjorde förra gången.
Jag vill även kunna äta någorlunda normal mat, inte bara drickjoggi.
Fast jag överlever nog.
Ska snart gå och träna, sen ducha.
Kl 10 ska jag vara där, hoppas det går fort.
Först när jag kommer dit så får jag en dricka, drickan gör så att jag blir "full"
Haha, nej men jag blir lugn och bryr mig inte om att de ska göra ngt.
Sen får jag lokalbedöving i sprut form.
Efter måste jag stanna kvar tills drickan har släppt tror jag det är.
Tar med min mobil, ni kan nog nå mig efter.

Så, det jag ville säga va att det kanske kan bli väldigt dålig uppdatering.
I slutet av veckan satsar jag på att börja träna på aktiverum.
Nu vet ni, hejdå.
//nervöösssssss Ebba

Trackback