Lite sent

Tänkte göra en liten 'lista' om mitt år(2012) vet att de är fett efter men ändå.

Januari:
Tror jag var ganska mycket med kompisar, har inget speciellt minne därifrån.

Februari:
Ellen fyllde år, vi åkte till badhuset i Halmstad med henne på sportlovet och hade det allmänt bra. Fick även reda på att vi skulle skaffa Pavve.(Parvel)

Mars: Tror det var här ngn gång jag började träna ganska mycket, LÄNGTADE SJUTK EFTER VOVVEN.
Och ja.

April:
Tror att de första riktigt fina värdet kom, och ja. Minns typ nada, eller jo jag åkte till Holland. Mimmi försvann❤

Maj: Kajsa fyllde år, presenten gav vi inte förens i oktober(efter) Vi fick hem underbaraste, ååå vad jag saknar de. De va sjukt mysigt.

Juni: omgggggg, fick sommarlov, slutade 7an, va på ven med klassen, ååå den månaden va bra.

Juli: GOTHIA, det var de bästa på hela året. Fick va med världensbästa i ngra dagar. Sen åkte vi till Eksjö och Stockholm. Det var riktigt kul, man har aldrig tråkigt där.

Augusti: Rhodos, skolan började.
Vann en seriematch och jag tror jag gjorde mål. Fick iphoniieeeeeeo

September: SSSSSKOOOOOLLLLAAAAAAAAAA

oktober: Ullared

November:b-dayy, Stockholm.

December: Skolavslutning, Julafton
Klara försvann❤
2013


Trackback