Utkast: Jan. 22, 2013

Sitter vid datan och ska snart plugga franska.
Så segt, fast de går.
Vi har prov på torsdag och jag kan de sådär bra.
jaja, nog om läxor.

Idag på bilden satt jag med tjejerna(Kajsa,Lovisa,Claes och Elsa)
vi bestämde att vi skulle prata engelska resten av lektionen.
Vi ska även ha en tävling som jag kommer förlora, den börjar imorgon och slutar när sen sista är ute.
Reglerna är att bara prata engelska med varandra och de andra tjejerna i vårt''gäng''.
Om man pratar fler än ett antal ord svenska så är man ute och kan inte vinna tävlingen.
Man får prata svenska med lärarna( inte på engelska men annan lektion) Sen på fritiden får man prata svenska med varandra.
Sen så ska vi väll fira de på ngt sätt, haha.
Uppdaterar nog mer om de imorgn
Nu borde jag verkligen plugga, så seaayaaa.

Saknar och kommer alltid minnas er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback