Hejhoj

Måndagen och Tisdagen var riktigt sjukt roliga. Orkar inte förklara men riktigt Nice, mini entreprenörerna.
Ååååå, vill dit igen.
Men iaf, idag fick vi reda på vårt NO prov, är typ as nöjd.
Haha, fick samma som Lovisa, Elsa, Wilma och Julia vad jag vet.
Så ni som läser Wilmas blogg vet vad jag fick. Haha.
Imorgon väntar en über seg dag i skolan. Franska utan Julia, hur ska jag och Elsa överleva😢
Det som är positivt är att vi slutar 14.00 och att jag nog ska va med elsispelsis.
Haha, längtar mycket tills på fredag, mer om de senare.

Imorgon är det ingen vanligdag, de är Ellens födelseeeeedag och allahjärtansdag.

På måndag är det dax igen, time for operation.
Går säkert helt 👌 men ändå.
De var allt, lite konstigt inlägg idag.

Och ja, jag hejar på Man-United ikväll, är trots allt ett Barca fan.
Och Liverpool, men skit samma

Trackback