här ska jag skriva en rubrik

Sitter framför min lillafina dator och skriver, idag har varit en nästan helt vanlig dag i skolan.  Det var ganska roligt efter som att jag och tjajorrnnaaa hade ganska kul på rasten och lunchen.
Jag var tvungen att sticka tidigare från skolan idag, skulle till tandläkren igen...
Är nästan stammis där, haha.
Nej men idag var det någon speciell person där, sån tandlärkare som kollar om man ska få tanställning.
Men jag klarar min undan, efter som att de inte var så stort fel fast jag ska dit igen om ett år och kolla ifall en tand har kommit rätt eller inte.(kompicerat att förklara)
Och jag fattar seriöst inte tandläkar språket, de bara 456tyrfces under 435tgfred3 typ. Man bara okej, jag fattar ,NNNOOOOOT.
Har gjort idrotts-läxan och tror jag är klar.
Nu ska jag träna och ja:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback